Sakyol12 ben de şeker yuklemesine şüpheli bakanlardanim. Doktorum şeker yuklemesi yapmak istemeyenleri rahatlatmak için hem açlık hem tokluk şekerini olcturmeye başladı gebelerde.
benim doktorum şeker yükleme testi yerine hem açlık hem tokluk şekerine bakacağım böylece şeker yuklemesine gerek olmayacak dedi. Aclik şekerim çok düşük çıkınca tokluk şekerine bakmaya bile gerek yok öyle bir risk yok dedi. Başka doktora gitsem hiç risk yokken boş yere şeker yuklemesi yaptirabilirdi.