Sakyol12
Sakyol12 kötü birşey olsa doktorlar yaptırır mı sizce, yıllardır yapılan bir uygulama insanlar abarttı olayı forumlarda internet sitelerinde . kesinlikle yapılması gereken bir test , bir kerede 2 dilim baklava yemiyor musunuz yapılan testteki şeker oranı buna eşdeğer .Ben şeker hastasıyım şeker gebelikte çok tehlikeli bunu bilemezlerse erken doğum ölüm gibi ciddi sonuçları olabiliyor o yüzden bence doktorunuzu dinlemeli geri kalanına kulaklarınızı tıkalamalısınız sağlıkla kucağınıza alın inşallah