günlerce forumda benimle aynı sorunları yaşayan biri varmıdır diye umutla araştırma yaptım, ikili testim yüksekti, bebeğin kol ve bacağı kısaydı ve kalbinde delik vardı, geçen gün tam da 21 Mart günü Down sendromlu farkındalık gününde 36. haftada suyumun gelmesiyle acilen sezeryana alındım, bebeğim doğdu ve şuan kuvezde, malesef kalbi delik ve down sendromlu olarak doğdu…
Ben onu Herşekilde kabul ettiğim için amniyosentez de yaptırmadım ve su anda kuvezden çıkmasını dört gözle bekliyorum….