Ellaa Kizlar 37+1'im Ama asiri derecede wc ye cikiyorum Surekli cisim varmis gibi on dakikada bir Haftaya doktor sezaryen icin gun verecek Fakat cocuk pelvise oturdugunda bu kadar sıklasirmis wc Kanala kendi girerse cocugu alamaz diye korkuyorum Cunku acayip bir baski var 9 aydir ilk defa bu kadar cikiyorum wc ye Acaba dogum mu yakin
Nesomer Ellaa enfeksiyon kapmış olabilirsin bende 34 haftalığım bi kurtulamadık enfeksiyondan inş herşey istediğin gibi olur arkadaşım
deletedmom209 Ellaa tuvalette yaşıyorum ben sokağa çıkamıyorum tuvaletim gelir de Altıma yaparım diye
Nesomer deletedmom209 bende aynı durumdayım bi damlada olsa altıma kaçırıcam diye dışarı çıkamıyorum 🙈
deletedmom209 Nesomer yokmu çaresi acaba oğlum doğum pozisyonu aldı kafası bastırdıkça benim tuvaletim geliyor valla
Nesomer deletedmom209 valla doktora soruyoruz hep hamilelik bu normal diyorlar bende anlamadım gitti 🙈
Ozanin_annesi Bende 33+6 yim amabenimde oyle. Kisa kosa tuvalete gidiyirum ki bi damla. Ama hep tuvalateim varmis gibi hissediyorum. Doktorum normal diyor. Bebek buyudukce baski da artiyor ya.
Zulal09 Biz 27 haftalığız gece 3 kere gidiyorumdur canım ileri ki zamanlarda daha da artıyordur muhtemelen 🤷🏼♀️