Ben de kullandım bir kaç sefer. Doktorum yazmıştı. Sabah kalkar kalkmaz bi ölçü içiyordum, bir de öğle gibi bir ölçü. Akşam 4 gibi etkisini gösteriyordu. Geçen süre zarfında bol bol gaz çıkartıyorsunuz, tek olmakta fayda var. Çok rahatlatıyor gerçekten şurup. Ancak şöyle bir kötü özelliği var; aşırı aşırı şekerli hatta böyle hafif de kıvamlı. Şerbetin 10 kat şekerlisi. Ben artık içemiyorum. Midemi çok bulandırıyor :(