Arkadaşlar selamm annemlerle kalıyorum annem pozitif çıktı karantinadayiz 4.gune kadar bende bisey yoktu ama 2 gündür hastayım halsizim boğazım kötü ve hasta hissediyorum daha kötü olursam test olucam ne önerirsiniz ne yiyip içmeliyim 30+3üm su an da bebeğe bişey olur mu yada erken doğum olur mu😐