Shrylmzzz Yaklaşık olarak bir haftadır ishalim 34 haftalık hamileyim çok lavaboya gidiyorum bebeğin suyu azalır mı başına gelen var mı
Esras88 Shrylmzzz 35 haftalığım bende ishal oldum kabızdım hep anlamadım yani bilmiyorum azalırmı en azından bende burda bekliyim belki bilen vardır
Esras88 Shrylmzzz ben daha pazartesi gittim nst ye falanda girdim hiç Bir şey çıkmadı bende de vardı adet sancıları falan normal demekki bel ağrısı falan çok oluyor bu ara bi sancı çıkmadı ama şükür