GoncaClk Düğmeli iki takım pijama almıştım ama eşim lohusa geceliği siparişi de vermiş büyük ihtimal sezeryan olcam sezeryanda gecelik mantıklı mı
gizemylmz01 GoncaClk mantıklı gecelik bence pijamanın beli tam sezeryan kısmına denk gelebilir rahatsız edici olabilir
nazlisucan GoncaClk ablam sezaryen olmuştu ama elbise ile rahat edemedi pijama altı giydi sanırım birazda size bağlı bu durum. Depend ya da iç çamaşırı zatan oraya gelecek ki
Miniklimonum GoncaClk canım benim yakın zamanda çevremde ¾ kişi doğum yaptı hepsi sezeryan hepsi elbise olan lohusa geceliği alma sakın dedi hepsi düğmeli pijama aldı yeri de yumuşacık böyle efil efil gayet rahatlar zaten ¾ gün sonra normal kıyafetlerini giydiler taburcu oldukları gün banyo yaptılar falan o düğmeli pijama kurtarıcıymış biri değil hepsi bunu söyleyince bence elbiseden vazgeçtim düğmeli alıyorum ⅘ tane zaten onu normalde de giyeriz geceelefi araya gitmez
SelmaGl GoncaClk ilk gebeliğimde 2 pijama takımı götürmüştüm. Yetmedi kan oldular evden istedim tekrar. Ve pijama ile tuvalete gitmek zor eğilip kalkıp pijamayı çekmek. Mutlaka birinden yardım isticen. Bu sefer bir gecelik 2-3 tane pijama götürcem.
Mevaninannesiii gizemylmz01 sezaryen yeri aşağıda kız pijama değmiyor merak etme🙈 pijama takımı daha kullanışlı gecelik görünce nene canlanıyor gözümde 🤣
Miniklimonum gizemylmz01 hayır ne alaka lohusa düğmeli pijamalar taaa göbeğin üstüne kadar çıkıyor yeri pamuk gibi efil efil kesinlikle sezeryan kısmına değmiyor ayrıca oraya zaten su geçirmez bant takıyorlar ve kanaman oldugu için pijama kurtarıcı
Emine_47 Sezeryanda mumkunse cok pjama takimi al yanina altli ustlu cunku ben ilk cocugumda sezeryan olmustum 2 takim almistim yanima yetmedi hem terliyosun surekli hemde kanamam falan oluyo illaki cikiyo atlet ozellikle al yanina 3 4 tane birde kolay dugmeli yda bogazi genis rahat pjama takimlari tercih et bence emzirmede falan zorluk yasama
GoncaClk Emine_47 teşekkür ederim öneriler için aynen yanıma fazla fazla koyayım emzirme atleti almıştım ama ayrıca sütyeni de almalimym bilemedim
GoncaClk Mevaninannesiii bende öyle düşündüm ama çoğu gecelikte WC de vs daha rahat demiş bide geceliği görünce de giyesim gelmedi değil pijamalarima göre daha şık 😂
Arzukeskin Alt üst pijama ve çorap kullandım zaten pijamalr çok yüksek bel ve beli ayarlanmali oluyor en rahatı pijama üşütmemek gerek ve deepend candır sakın unutmayın. Sağlıkla gelsin güzel geçsin inşallah doğumunuz🙏
Dilara1230 Ben elbise tarzi aldım üstten rahat emzirmek için çıtçıtlı altımda hastane külot vardı cok kanaman olduğu için rahat değiştim surekli pijama takımın full kan olur söyleyim.
Emine_47 GoncaClk yani ben takamamistim bi muddet cok hassas ti dogumdan sonrada goguslerim birde gogus ucu kremi fitox krem oneririm eger yara falan olursa birebir gidip diger kremlere biton para vermeye gerek yok bence emzirmeden once suruyorsun emzirmeye yakin yikiyosun 1 gjne iglestiriyor :) birde sut cok akiyor gogus pedi onemli
Yamanne Ben hiç pijama koymadım çantaya , gecelikle rahat ettim depend değiştirken pijamayı çıkar bezi giyin zor birde ağrı kesiciler baldır kısmından yapılıyor pijamayı indirmek gerekiyor gecelikle daha pratik
GoncaClk Emine_47 göğüs pedi var ☺️ lansinoh iyi diye onun göğüs ucu kremini aldım ama dediğinde aklımda olsun canım çok teşekkür ederim ☺️