Dilan_Emine 38+2 den selamlar kizlar son 3 gundur göğusumun altinda bi ağri var sol tarafta kalp deil kaburgam sanki batiyor aciyor bu durumu yaşayan varmi nedeni nedir acaba.
Damlamuratalparslan Dilan_Emine Allah’ım ne çektim ne . doğdu geçti bitti 😍 büyüyünce öyle oluyor annesi
G_M_Z Dilan_Emine ayyy ben 🥲 bebişim baskı yapıyor o yüzden oluyor bazen o kadar artıyor ki baskısı ağlamak istiyorum
Hilalkhrmn417 Dilan_Emine Bebegin içeride alanı kalmadı bu sebeple batıyor benim de 29. Haftam gece acıyla uyaniyorum çoğu zaman gecicek bu günler de 🤗
Esma46800 Dilan_Emine son zamanlarda çok normal artık bebek büyüdü doğum pozisyonuna girdiyse ayakları baskı yapıyordur rabbim kolay kurtarsın inşallah ☺️
12mommy Dilan_Emine kronik öksürük mü yaşadın canım son zamanlarda onun dışında yasamadiysan bebek büyüdüğü icin normal
Dilan_Emine 12mommy öksüruk vardi birkac gun once ama oyle siddetli birsey deildi kaburgam ağritacak kadar zaten o zamnlar agrimiyrdu öksurukten sonra olmaya basladi
ilkm_22 Bebeğimin ayakları sol kaburga kemiğimin altında benimde çok canım yanıyor pozisyon değiştirince geçicek sanırım
Jan91 12mommy Merhaba, kaburga hakkinda post ararken sizin yorumunuuz buldum, nasil bir yol izlemistiniz acaba? bende oksurukten sonra oldu sanirim artik agridan oksuremiyorum bile cok kotu agri( 32 haftadayim
yarenaygk34 İlk gebeliğimde son aylarda hep yaşadım canım bebek büyüdüğü için oluyor özellikle de yemeklerden sonra oluyordu demek midemde şişiyordu o yüzden
12mommy Jan91 ahhh allah bin kat yardimciniz olsun ben iki ay çektim o agriyi ve hala oksursem bile kaburgam o an agirir ben agridan duramayınca o zaman acilde kendi istegimle film falan cekindim parol serum sadece hep taktilar başka birsey yapılamaz denilmisti bol yatip bol ilik duş alip kendiliginden gecmesini bekle demislerdi sıcak tambon yapıp o bölgey gecti bu şekilde benim ama hayatımın en berbat donemiydi tabi o zaman 4 aylık hamileydim ben sizin bebeginiz bayaha büyük size başka şekildedir müdahale yapılabilir
erdem_agah Dilan_Emine ilk hamileligimde çok yaşadım kaburga ağrısı ve aşırı kalbime baskı yapardı oğlum. Hatta bir sefer bayilacaktim dışarda. Pozisyonla alakalı sanırım bu oğlum daha büyük yapı olarak ama hiç öyle birsey yaşamıyorum. Rahim de duruş sekli etkili olabilir.