Herkese selamlar,
3.aya yaklaşırken kafamda şöyle bir soru işareti var nıfty testi yaptırmak mı daha mantıklı yoksa sırasıyla tarama testlerini yaptırmak mı? Bu konuda çok kararsız kaldım. Çoğu kişi nıfty testini bir sorun yokken boşu boşuna yaptırma diyor ama daha iç rahatlatıcı gibi. Siz ne düşünüyorsunuz?
Buyrun sohbete 😌