Soraya Betus93 sen oturma stendin varsa sıcak su normalde ama enfeksiyon yapar sende Sadece kum ve taş sancılarında sıcak sabunlu suya oturmak iyi geliyor seninki bambaşka bir boyutta Çok geçmiş olsun tekrar Allah yardımcınız olsun
Edasekerocal Betus93 bir anda sanki bıçak sokar gibi ağrı giriyordu ve hemende geçmiyordu doktor çok ayakta durma ve dinlen dedi. Ağrın dayanılmazsa parol hapını verdi onu içersin diye arada kullandım ama çokta hapa alıştırmadım kendimi. İnanır mısınız daha yeni eski halime döndüm ilk zamanlar çarşıya inerken bile sancı çekiyordum 😔
Edasekerocal Gizce canım idrarına çıkmada zorluk ve böbrek kısımlarında ağrı oluyorsa böbrek olabilir. İhmal etmemeni öneririm ben baya ihmal etmişim. Gittiğimde böbreğim iki katı büyüklüğündeydi 😔
Nefesliva Arkadaşlar benımde böbreklerimde büyüme var sağ böbrek 20mm yazıyor baya büyümüş gibi doktor stende gerek yok dedi sizinkiler ne kadarda takıldı
Yunusm123 Arkadaşlar bir şey sormak istiyorum bu böbrek büyümesinde ağrı azalmissa büyüme durmuş mu demek oluyor 😔 benim hamdolsun ağrılarım azaldı da doktor bayramdan sonra büyüme devam etmemişse stenti takmayacam demişti o yüzden merak ettim 😔
Nefesliva Yunusm123 benımde 20 mm büyümüştü ama Allaha şükür olsun agrılarım azaldı acaba düzeldimi diyorm 1 haftadır hiç agırmadı
Yunusm123 Nefesliva aynen benimde ya rahatım hamdolsun lavaboya çıkışım devam ediyor ama ağrım falan yok çok şükür
Mervealkan Betus93 çok geçmiş olsun benim 15. Haftamda takıldı 🙄 ve tam bir kabusun içindeyim. Sürekli ağrı oluyo kanlı idrar oldu bir süre şimdi daha iyi ama nerdeyse hiç yürüyemiyorum sürekli tuvaletim var gibi sizin en azından son 2 ayınız allah yardımcımız olsun.🙏