Domatesim Kızlar doktorumuz 11 haftalıkken erkek dedi 18+2 iken cok göstermiyor ama kız gibi dedi 22+2 olduk simdide bana kız dedi ben şimdi hangisine inanayım ben şimdi ne yapayım hazırlıkta yapamıyorum 🤪😆( saglıkla gelsin inşallah kız erkek asla farketmez )
Sermec27 Domatesim tabiki en son söylenene 11 hafta cok erken zaten tahmin için bize 13 te kıza benziyor demişti doktorm 17 de ve sonrasında erkek demişti 🥰
funnymummy Domatesim son söylenen tarihte daha çok bellidir tabi canım ama yine de bir sonraki kontrolü bekle istersen 😇
Domatesim Çarşamba günü detaylı ultrasonum var bakalım ozaman da sorucam kafam karıştı iyice 😁 haftalardır oğlum diyoruz tam alıştık derken pat kız olması çokta kiz istiyorum kızıma arkadaş 😁