Kızlar 7 haftalık hamileyim kalp atışı icin doktora gittim 2. Bir kese gozuktü embriyo ve kalp atisi yok cok minik nokta gibi bisey gozukuyor.doktor ikiz olabilir yada kese bi sure sonra kaybolabilir dedi basina gelen varmi? 1 hafta sonra tekrar gidicem ama çok merakli ve heyecanliyim.🥺😅