Devlette normal yaptım ilk bebeğimi baya ilgiliydi ebem sansta diyebiliriz ikinci bebekte acilliyetten yakın hastane özel olduğu için oraya gittim daha bir ilgiliydiler özenle uyusturup dikiş attılar devllette daha uyusmadan hemen diktiler çok zorlandım tabi maddi olsa bu bebegimide özelde yapardım ama fiyatlar baya uçmuş bacım bide ebeler giriyor doğuma doktorlar girmiyor