Sultan1243 Merhaba 26 haftalik hamileyim bugün doktor aminyon sivisinin fazla olduğunu söyledirisklinoldugunu erken doğuma neden olabileceğini söyledi bu beninbiraz tedirgin etti bu durumu yaşayan var mı
Sultan1243 Sermec27 acilde insani o kadar korukutuyolar ki anlatamam riskli gebelik sık takibiniz gerekli falan baya endiselendirdiler
Sermec27 Sultan1243 evet riskli bir durum olabiliyor maalesef bazen o yüzden seker yüklemesi mutlaka yaptırın sebebi bilinsin ona göre önlem alınır cok geçmiş olsun
defnee2022- Merhaba benimde öyle dedi Şeker normal hiç bi sıkıntı çıkmadı. Ama doktor erken doğum riskine karşı şekerin varmış gibi diyet yap dikkat et dedi şuan 38 e girdim,suyum normale döndü 4 haftadır normal çıkıyor