Nazrin bende de oldu düşük riskim vardı proluton iğne yapıldı. Progestanı zaten diğer düşüğümden dolayı kullanıyordum nolur nolmaz diye. Yalnız nasıl bu kadar rahat oluyorsunuz? Ben leke geldiği an direk eşimi arayıp hastaneye gittim. Yani buraya yazana kadar ne bileyim bir acile falan gitseniz. Hamilelikte her leke önemlidir