Ayyysss inşallah gelişmiştir canım şöyle döllenmiş yumurta konuluyor evet ama hormanel ya da vücudun kabul edip etmemesiyle alakalı. Gelişmezse boş kimyasal gebelik oluyor. Ama rahmin dışında tutunursa konulduktan sonra dış gebelik bu tüp bebek de de aynı normal gebelikte de