Busratrk Selam kızlar 22 haftalık ikiz hamileyim ama hala hareketlerini çok hissedemiyorum bu durum da Üzüyor beni hala kusma geçmedi onun dışında bazen kasiklarm agriyo bunlar normal mi ikiz anneleri