Zuhalsebu bende uygulamada 6 görünüyordum bugün doktorum 5+2 olduğumu söyledi 😊 panik yapmayın sonuçta yumurtlama döllenme rahme düşme tutunma bunlar hep zaman alan süreçler ve son adet tarihinz kaba taslak bir hesap doğrusunu ultrasonda bebişlerimiz söylüyor 😌 bizde keseyi gördük 9 mm dedi doktorum 20 mm olduğunda anca bebek görünür dedi, sabır 🌸