Ben 2’li tarama zamanını kaçırmıştım 3’lü tarama yaptırmıştım. O da aklımda kalmasın diye yaptırdım açıkçası ☺️ 3’lü tarama 2’li taramanın daha detaylı olanı ben tekrar yaptırsam yine 3’lü taramayı yaptırırdım 🥰
Bebeğe bir zararı yok 8 tüp mü ne kan alıyorlar kandan bakıyorlar yani bu kadarcık 🙏🏻🥰❤️