Busra_95 Kızlar selam 37+2 deyim bugün ara ara sancım geliyor acaba doğum habercisi mi 🙈 fikri olan var mı 🙏🏻☺️
Htc_31 Busra_95 hayır canım bu haftalar gayet normal git gide aşağı iniyordur bebişin Buda olduğundan daha fazla baskı yaptığı için sancın oluyordur
yaseminan Busra_95 hafta olarak doğumda olabilir bebeğin kanala gitmesinden ötürü yalancı sancılarda olabilir bende 37 oldum aynı durum var karnım birden aşağı indi sancım oluyor ara ara yarın bakalım doktorum ne diyecek
Bsrasengulll Adaşım aynıyız ara ara ağrıma oluyor bazen midem ağrıyor gibi bakalım doğum ne zaman olucak🤷♀️
Busra_95 Yaaa çok fena 😤 durup durup sancı giriyor adet sancısı gibi ve mide bulantım oluyor sizlerde nasıl geçiyor
Bsrasengulll Busra_95 midem bazen bulanıyor sizde bebek yukarda duruyor mu peki ağzıma geliyor gibi oluyor 😪
Erdemseymaa Busra_95 benimde şuan adet agrısı gibi bir ağrı girdi gitti sancı öylemi oluyor 36+6 haftalığım
Busra_95 Bsrasengulll yani bende bulantı oluyor ve bebek aniden hareket ettiği için kitlenip kalıyorum ☹️ Kasık bölgemde sivri sivri bişey batıyor sanki
Mercimek17 Bsrasengulll benim doğumdn birkaç saat önce midem bulanmış hatta ne yediysem kusmuştum. Bence de bulantısı doğuma hazırlık habercisi. Zaten aç olman gerekiyor ya:)
Bsrasengulll Mercimek17 ay gerçek mi kız bu gece nasıl uyucam ben 🤦♀️ Kusmadım Allah’tan daha var diyorum kendime hep