ftmnr_drgt Busra2013 35+1 iz yarın sabah 11 30 kontrolümüz var , 32+4 te gelişimi 35 +4idi 45 cm 2162 gramdı gelişimi genelde önden gidiyor kızımın buda iyi beslendiği icin demisti boy ve kgde genelde önden gidiyor bakalım yarın minnoş ne kadar oldu 🧿🐣
Busra2013 Filizz123 ben suan 34+1 haftadsyım Pazartesi kontrolum var acaba kac kılo olmus mtk edıom bıde korkuom benımkı bana surekkı az gelıo 31 de 1600 gr 40 cmdi bana coj az geldı
ftmnr_drgt Filizz123 Bizde 35+1olduk yarın 11.30 kontrolümüz var 32+4 te kontrolde 45 cm 2162 gramdı haftamıza 35+4 idi biz genelde 2 hafta önde gidiyoruz boy ve kiloda önde gidiyor 🐣🧿
Filizz123 Busra2013 benim 32. Haftamda gittiğimde doktor 34 haftalıkla uyumlu demişti 15 gün öndeydik
Busra2013 Serrenn kız benımkı o kıloda olsun gıdınce kosa kosa eve gelırım cok korkuom 2 kılo olmadı dıe ınsallah 2 olmustur 2500 dogsa havalars ucarım valla
Seda09 Serrenn benim de aynı şekilde bgun gittim 34.haftadayım 2.150 gram minyon Bi bebek olacak dedi ama ben ve esimde öyleyiz acaba sizde de mi genetik?
Serife-57 Filizz123 bende şuan 32+3um iki gün önce kontrole gittim bnada 34 haftaya uyumlu önde dedi kaç kilo dedi sizede acaba 32 haftalik
1prens1prenses1402 33+5 de gittim en son 2800 47 cm di 35 de tekrar kontrolum var bakalım ne olmuş bende merak ediyorum 😍
Minikkuzular 1prens1prenses1402 33+4 te 2500 dedi doktor iri bebek diyor gözümü korkutuyordu şeker olduğu için korkuyordum içimi rahatlardınız bu haftada sizinde bebeğiniz kilolisu iyi maşallah
Serrenn Seda09 eşim 1.82 ben 1.64 üm minyon da sayılmayız 😁😁 aldığım kiloya göre bebek almamış sanırım 62 den 82 oldum da 🤭
ftmnr_drgt Burcusahinnn 32+4te 45 cm 2162 gramdı gelişimi 35+4idi genelde boy kilo ve gelişim.onde gidiyor , bizde 35+1 olduk yarın sabah kontrolümüz var