Dün akşam 5′ten beri ağrım var gece uyuyamadım . Sabah muayeneye gittim bı santim açılma var dedi eve git Nişan gelince gel dedi.. geldiğimden beri arada keskin ama genelde normal ve kesintisiz ağrım var. Alt kismim ,sırtım çok ağrıyor .uyuyamıyorum dünden beri. Ama sık sancı da olmuyor . Yalancı sancı mi oluyor .? (36+3)