Ezgicann Canimsin su anlık bir sorun yok ben sprudgumda o cevap veriyor ekstra birsey yapmıyor sen hangisine gıdıyorsun
Canimsin Ezgicann zeliha hanima gidiyodum onun tayini cikti gitti canim . Digerlerinede randevu bulamiyorum .napcam bilmiyorum valla 1 ayi gecti valla doktora gitmedim 🙁🙁🙁
burcuyasin Canimsin 8 haftaliktan erken hamileysen hacettepeye gidebilirsin beni almadılar 10. haftamda başvurdum yoksa hacettepe cok iyi bi hastane doğumda.
Cansuu33 burcuyasin Ben kontrollere oraya gidiyorum canım ama doğumu orda yapmayı düşünmüyorum özel hastane araştırıyorum daha bulamadım 14 haftalık olduk bugün Allah'ın izniyle