Hayirli olsun, insaAllah saglicakla alirsin kucagina bebegini canim🥰🥰
Normal agrilar… ilk haftalarinda siddetli gibi gelse de ilerleyen zamanlarda alisicaksin🤭😏🤭 agrin oldugunda rahat pozisyonda dinlen, gecer…
Bi de gebelik boyuncaaa yasadigimiz sindirim sikintisini da unutma, genelde gaz sancilari da cok can sikici oluyor…ben cok cekmistim gazdan🤕🤕🤕
Rahatsiz edici olsa da, en nihayetinde gaz insaAlalh sana ve bebbegine zarar vermicektir😅