Zehragniken Kızlar hafif kasıklarıma ağrı vuruyor. Gerilmiş gibi hissediyorum. Neden oluyor acaba rahim genisledigi için mi? Ilk gebeligim pek tecrübem yok
Tasdoven55 Zehragniken bendede oldu hastaneye gittim susuz kalmissin dedi yemek yemen lazim dedi sitresten de olur dedi fitil verdi progestan gitmende fayda var için rahatlar bende korkmuştum
12mommy Zehragniken rahimden dolayı benim böyle olduğunda cok acile gittim korkudan 🤦🏼♀️ dusukmu acaba diye bana hep rahim büyüyor geriliyor o yüzden demişlerdi
Zehragniken 12mommy iyim ya çok uzun sürmedi afedersiniz gaz da varmış ondan dolayı şişkinlik agri yapmış biraz