Yasemin4242 Kızlaaar merhaba. 30+2 haftadayım geceleri ağrım olmasada sebepsiz uyuyamıyorum delirmek üzereyim beynimle konuşmaktan yoruldum gündüzleri çok halsiz kalıyorum bu yüzden aynı durumu yaşayan var mı
Gulsum94 Yasemin4242 yalnız değilsin gün içinde yorgunluktan uykusuzluktan bayılacak gibi oluyorm ama gece tık Yok
Senailhan Ben sabah 4 den 5 den önce asla uyuyamıyorum hiç bir şekilde uykum gelse bile sanki yatağa düşman gibi yatar yatmaz kaçıyor
Gulsum94 Gece uyuyamayınca sabah muhabbet edince başkası konuştuğunda ninni gibi geliyor o an orada uyuyasım geliyor odaklanamıyorum uykusuzluktan 😄
Yasemin4242 Gulsum94 ahaha 😂 çok iyi anlıyorum seni farklı bi insan olup çıktık boş bakıyorum artık bazen 😄
Elifinannesi Benim 18+4. aynı sorun son bir haftadır bende de var kafamın içinde sürekli konuşuyorum çok uykum var ama uykuya dalamıyorum bi türlü. süt iç yoğurt ye dediler yine kar etmedi gözlerim yanıyor artık
seydanurceyhan 28 haftaligim boyle bi sorunum olmadi allaha sukur bendede tam tersi uyku yapti 7 24 uyusam doymicam uykuya isallah 30 haftalarda son aylarda degismez
Yasemin4242 seydanurceyhan maşallah canım Allah size bağışlasın keşke hiç yaşama gerçekten çok zormuş uyuyamamak kafanla sürekli konuşmak. İnşallah 🙏 hep öyle olur
Gulsum94 Yasemin4242 Allahım affetsin bazen konuştuklarında ben ya Farklı şeyler düşünüyorum dinlemediğim halde onaylıyorum yada ne zaman giderler acaba diye düşünüyorum 😄
seydanurceyhan Yasemin4242 amiin isallah canim sizinde isallah bir an once degisik uykulariniz geri gelir uyuyamak cok kothh rabbim hayirlisiyla kucagimiza almayi nasip etsin isallah hepimize rabbim yardimcimiz olsun
Bahar1187 Yasemin4242 31+2 yim bende de durum aynı maalesef çok sinir bozucu birde benim reflüm ve homoroidim çoştu ağrıdan da uyuyamıyorum