Sevimliii 16 aralık son adetimin başlangıcı 21 ocakta kan verdim beta 929.2 çıktı 3 gün sonra tekrar kan verdim 3898 çıktı artış normal demi daha doktora gidemedim
Fatma-onal Sevimliii bende 13 Aralık son adet tarih başlangıcı 6+1 haftalık hamileyim 4+4 de kese göründü aslında herşey yolundaysa gittiğinde görünecektir 😊
Sevimliii ipekveatlas teşekkür ederim dış gebelik ihtimalinden korkuyorum keseyi görene kadar ihtimal var denildi randevu gününü bekliyorum mecbur
Sevimliii Fatma-onal Sizede hayırlı olsun inşallah sağ salim kucağınıza alın 🤲🏻 kalp atışını duydunuz mu
Fatma-onal Sevimliii yarın randevumuz vardı ama kovid olduğum için pazartesi gidicez inşallah duyabiliriz miniğimizi inşallah sizde en kısa sürede duyabilirsiniz 🙏
Denizmrt Sevimliii aynı korku bnde de var hem de fazlasıyla demek ki her hamile bayanda bu korkular oluyormuş 😔
Sevimliii Denizmrt evet yaa yani olana kadar bekledim çok şükür bu haberi aldım bu seferde kalp atışı kese korkmuyor değilim
Gamze__79 Sevimliii hayır görülmemişti 1 hafta sonra gitmiştim tekrardan 5 haftalık la kese görüldü 6.haftada da kalp atısı duyuldu
Sevimliii Gamze__79 yaa çok güzelinsallah Sağ salim kucağınıza alırsınız 🥰 bende işte uygulamaya giren 5+5deyim değerler bu şekilde pazartesi günü doktora gidicem inşallah hayırlısıyla heyecanla bekliyorum
Gamze__79 Sevimliii Amin inşallah canım sende sağsalim kucagına alırsın inşallah bence seninkide görünür kese Bi de daha gıtme ne varmıs o zamana kadar kesin bence
Sevimliii Fatma-onal çok geçmiş olsun inşallah hepimiz bebeklerimizi Sağ salim alırız kulaklarımıza🤲🏻🥰
Sevimliii Fatma-onal bende pazartesi gideceğim inşallah güzel haberlerinizi veririz burdan birbirimizee