Merhaba, aşı çok önemli. Ben hiç bir doktorun bir gebeye aşı olmayın dediğini sanmıyorum. Sadece ilk üç ay önermiyorlar. 20. Haftamdayım, üçüncü doz aşımı oldum. Aynı şekilde pıhtılaşmam var, oksapar kullanıyorum. İlk iki doz aşıma göre yan etkisini daha hafif hissettim, üçü de biontech. Oksapar zaten canıma okuyor, biontech’in esamesi okunmadı. Bir gün kolum ağrıdı geçti. Doktorunuza mutlaka danışıp, yaptırın derim hem kendi hem de bebeğinizin sağlığı için.