Ankara11 Kizlar esimin patronu bebegimiz icin yatak vermis ama boyu biraz alcak beşik almaya gerek varmi yoksa bu yeterlimi
GamzeDurmus Ankara11 https://imgyukle.com/ sitesine girip buraya yükleyip, buradan yüklediğiniz fotoğrafın üzerine basılı tutun ve kopyalayın foruma yapıştırın. Kopyalayarak yaptığınızda fotoğraf açık paylaşılacaktır.🌸
UmutsuzPolyanna Ankara11 bildiğin beşik bu kuzum sağına soluna bak belki yatağı yükseltmek için kademeleri vardır
UmutsuzPolyanna Ankara11 bildiğin beşik bu kuzum sağına soluna bak belki yatağı yükseltmek için kademeleri vardır
yektanem25 Ankara11 bence iyidir bendede benzer bı model vardı yataklari üst üste koyup yükselttim hafif 8 aya kadar kullandım öyle
Yesimm_G Ankara11 bendekide böyle ahşap rengi sadece ama etrafına baksanız bi yükseltme kademeleri oluyor bendekide 2 kademeli uzun süre kullanırsınız hemde ablam 2 yaşa kadar kullanmıştı yiğrnimde şimdi bana verdi ☺️
Feslegen-21 Ankara11 bı problem olcagini düşünmüyorum zaten temiz de duruyor dediginiz gibi hayırlı sağlıklı kullanmak nasip olsun
Ankara11 Yesimm_G dogrudur ya yok yanlarina falan baktik da iyice sizinkinin resmini atarmisiniz acaba yukseltme yerini