Mrymali Hıh işte benim de aynı vallahi, böbreğin olduğu yerde bir balon şişip iniyor sanki. Gaz sancısı mı böbrek ağrısı mı bilmiyorum ama bir ağrı söz konusu 😕 Teşekkür ederim bu arada, size de çok geçmiş olsun. Bebeğe etki eden bir durum muymuş peki ya en çok bunu merak ediyorum. Doktorunuz bir şey dedi mi bu konuda? Yarın gidersem soracağım bunu inşallah