tugurs bende yaşıyorum 1 aydır ama uyuz değilim uyuz olsam eşime de bulaşması lazımmış artık kaşımaktan morardı kanıyor sürekli geceleri uyanıyorum 🙄 dermatologa gittim bütün testlerim normal bir krem verdi kortizonlu 5 gün kullanabildim sadece stilex kullanıyorum arada onu da dermatologa vermişti ama hiç bir işe yaramıyor 🙄😬