Esrabahar Kizlar 22.haftamda 14 mmle serklaj oldum 36.haftada doğum yaptım çok şükür darısı serklajli olanlara inşallah 🥰
Gzmlerce Esrabahar ayyyyy agzin bal yesin bebisinle saglikli gunleriniz olsun 🙏🏻 Neler yaptiniz kasilmalariniz oluyormuydu ?
Ozlem2206 Esrabahar hayırlı olsun sağlıklı sıhhatli büyüsün inşallah kaç kilo doğdu acaba o haftada☺️
Melek1669 Yaaa arayıpta bulamadığım kişisiniz cuma doğumum var 36 haftalık olucak nasıldı nasıl geçti
Esrabahar Melek1669 yok benim suyum azalmis bebeğin hareketleri de azalınca sezeryana aldı dikişi almamisti normalde bebeğin kafasi yukarda olduğu için sezeryan planlanmıştı ilacilsrimi 35.haftada kestim kesince çok şiddetli bel ağrısı çektim ondan mı bilmiyorum tabi en önemlisi bebeğim kuveze alınmadı çok şükür darısı size olsun insallah
Melek1669 İnşallah benimki doğum pozisyonu almış bayada aşağı inmiş artık durmuyor dikişte çok zor tutuyor şekerden dolayı birazda kilolu o yüzden 36 haftada dogum yapıcam inşallh benimde sizin gibi küveze girmeden eve gelirz
Esrabahar Melek1669 sizinde varmış maşallah benjmde kilosu 10 gün öndeydi 3100 du bana dedi bebek iri olduğu için normal doğum olmaz kafası yukarda olmasaydı bile dedi
Melek1669 Benim doktorum ilk günden hep normal doğum dedi işte şimdide allah nasip ederse normal oluacak ama 4 kadar normal yapıyorlar ya neden size öyle dediler acaba