ZeykemKaya Kızlar biraz zorlu ve maşalatli bir sürecim geçti. Öncelikle bu happy mom aılesıne tesekkur edıyorum cok sey ogrendım burdan. Ve cok klasık bır sekılde oluck ama herkes gıbı bende yazabılecekmıyım derken kendımı bursa buldum🙏🏼 Normal dogum taraftarıydım başından beri hersey oyle de ılerledı 16 agustos gecesı hafıf sancılarım oldu umursamadm ama kasılmalar artınca bebegımı hıssedemedım hemen gıttık 38+0 ım bu arada. Nst cekıldı doktorum yatıs dogum sancıları dedı ben gerı gelıcez dıye bakıyordum yatıs verdı. Sabah kdr sancı kontrolu yapıldı benım olan sancılarda gıttı heyecandanmıdır nedır sonra saat sabah 5 oldu bana sanırım kasılmayla alakalı bır serum bagladılar sonra arttı dehset agrı cektım fakat 9 saat sonucunda açılma 2 cm duyunca yıkıldım doktor geldı soyledı durumu bende artık takatım kalmadıgı ıcın benı kurtarmasını soyledım ve esımınde kararıyla o an apar topar spınal sezaryana alındım. Korkuyordum aglıyordum neyse geldık amelıyathanede sakır sakır tıtrıyorjm yaptılar belden ıgnemı gercekten acımıyo kımıldamayın sadece. Sonra yatırdılar benı onume perdeler ellerımı bagladılar bebegım ne zaman cıkıcam derken aglama sesını duydum hemen yanıma getırdıler bı agladım anlatamam sıze oyle bı tarıf yok... sıcacık yanagı yanagıma degdı kokladım onu😱 cok guzeldı sonra bebegım gıttı ben saha dıkılıyorum sanırsam ıcımı temızlerlerken benım gogus arama bı agrı saplandı mıdem bulanıyor falan bıtıremedım o dakıkayı ne zaman bıtıxek dıye sordum durdum ınanınkı muhtacsınız o an. Sonra bebegım benden once cıkmıs ama kımsenın kucagına vermemısler ılk anne alsın dıye yarım saat sonrada ben cıktım ama dehset agrılarım vardı ölüyorum sandım sonra odaya geldım bebegımı aldım tam koklarken ellerım uyusmaya basladı gozum karardı hatta yanagın yamulmaya basladı falan eyvah dedım oluyorum bebegı aldılar elımden sekerkm dusmus meger 48 saat aclıktan sonra😔 Sekerlı su serum taktılar anında acıldım sonra bende bı sarhosluk bır uyku halı hatta ben uyurken benım gogusumle cocugumu emzırttıemısler o derece😢🤭 cok sukur ıyıtız hastaneden yazıyorjm 2. Gunum bol bol yurumenız lazım kzılar bıraz uzun oldu k. Bakmayın🙏🏼
zehracinar ZeykemKaya Sen doğurduysan sıra benim artık 😂kendimi öyle şartlandırmıştım😊bişey sorucam sancıların kaçta çıkıyordu bide hep aynı derecede mi ilerliyordu yoksa inip inip çıkıyormuydu,birde gittiğinizde kaç cm açıklığınız vardı
BuFi2012 ZeykemKaya canım gözün aydın ☺️ Öyle böyle çok şükür aldın yavrunu kucağına. İllaki zorlukları olcakdı Rabbim beterinden korusun ❤️ Allah analı babalı büyütsün. Merak ediyodum acaba hangimiz önce diye de sen benden önce aldın yavrunu. Bense hala beklemedeyim 😂
ZeyneepP ZeykemKaya Ya çok sevindim 😘 Kazasız belasız aldın yavrunu kucağına ♥️ Darısı bizlerin başına inşallah 🙏
jrarya ZeykemKaya canım allah analı babalı büyütsün 🙏🏼🍀 bizim aramızda iki gün vardı heyecanlandım şimdi oğlan geldi deyince 🤭
ZeykemKaya zehracinar allah kurtarsın canım nst de sancılar hep 100 un uzerınde oldu hıc ınmedı hastanedeyken acılmamda yoktu geldıgımde yumusama vardı sadece
ZeykemKaya BuFi2012 tesekkur ederım gercekten kafamda dogum konusu kalandı cok mutluyum bebegım yanımda emzırmede sorunlarımız var ama oda gecer ınsallah darısı basınıza
ZeykemKaya Miss canım valla cocuk cıktı sonra bulanmaya basladı gogusume bıseyler battı ayy oluyordum ya
Ayco ZeykemKaya cok guzel yazmışsınz okurken duygulandım benım son bir ayım kaldı bnde blden istiyorum ama korkuyorum bnim bebişin ismide ayaz rabbim bebişlerimşze saglık versin .
Btlblbl ZeykemKaya gozun aydin olsun rabbim size bagislasin 🙏 saglikli huzurlu buyutmek nasip olsun ♥️
Songul42 ZeykemKaya bak sana demistim.yavru hersey guzel olacak Rabbim Analı babalı büyütsün insallah😘