Geçen nst de bi tane kasılma çıktı doktor dinlenmemi önerdi.Gün içersinde çoğu zaman adet sancısı oluyor gidiyor.Tuvaletim geldiğinde kasıklarım çok ağrıyor.Erken Doğum Edicem diye o kadar çok korkuyorum ki.Bide 1-2 haftadır ishal gibiyim eskiden tuvaletimi zor yapardım şimdi karın ağrısı iLe günde bir iki kere çıkıyorum.Normal mi bunlar😑Doktor rahim kısalığın da sınırda dedi