Dila_17 Tecrübeli anneler yardımcı olurmusunuz Çok şiddetli baş ağrım var şuana kadar ağrı kesici kullanmadım parol içebilirmiyim
Ipekkarakus0 Dila_17 parol içebiliyorsun canım hiç bir sıkıntısı olmuyor ama aklın kalacaksa doktoruna danış 🌸
minikbebegim19 Dila_17 ben ne acılar çektim içmedim yinede içim rahat etmedi ağlaya ağlaya bir hal olduğum günler o kadar çokki ama hiç içmedim. Ama içilebilir
Klcaysgl Geçen gün bende artik dayanamayip içmişdim baş ağrısından rahat rahat uyudum için rahat olsun en hafif olan o cnm
balkupummm minikbebegim19 neden kendinize bu kötülüğü yapıyorsunuz Peki ? 😔 o kadar acı çekmenize değer mi ? Ne yemek yedirir ne su içirir o ağrı. Tüm gününüzü mahveder. Yazık günah değil mi canınıza ? Doktorlar bir sakınca görmüyor ki. Öyle olsa önermezler. Kendinize yapmayın bunu 😔
Elifelbb Dila_17 parol bebeğe geçmiyormuş bende başım ağrıdığında içtim hatta 13 haftalıkken parol serum taktılar dayanılmaz ağrılarım vardı
ftmnr_drgt Dila_17 parol kullanımını doktorlar öneriyor, kendim kimya teknikeriyim daha once de ilaç firmasında parol etken maddesi parasetamol ile çalışmıştım , çok kararsız kalırsanız doktorunuza da danışın