EsraYsf Kizlar annem.bu sabah test yaptırmış ve pozitifmis.. dünde oglen paydosunda yanıma gelmisti ben markete gidicektim 2.5 yasinda ogl var soğukta onu cikarmiyim diye .. acaba bizde de varmidir yada olurmuyuz diye cok korkuyorum birde aşısızım😔
Gozi EsraYsf Canım nerden bilebiliriz bazen eşlerden bile bulaşmayabiliyor. Tek çaresi bekleyip görmek geçmiş olsun şimdiden umarım bulaşmamıştır 🙏🏻
EsraYsf Gozi insallah canim benim ya çünkü geçen sene olmuştuk çok ağır geçirmiştim nefes darlığı falan umarım.degilimdir çünkü hamilelikten dolayı başka.yerimden nefes alıyor gibiyim 🙈