mammaaa33
mammaaa33 Ben ilk doz covid aşımda hafif bi kol ağrısı şiddetli baş ağrısı yaşadım. Parol içebilirdim ama içmedim duşa girdim. 2. Gün kol ağrısı birazcık daha arttı okadar.
- Doz aşımda çok hafif kol ağrısı ve biraz uyku hali oldu okadar.
Tetanoz aşısında hiç bişey olmadı desem yeridir.
Lütfen olumsuz konuşan insanlara cok kulak asmayın. Yalan söylüyolar demiyorum ama herkesin ağrı eşiği farklıdır. Ben olumlu düşünmenin gücüne inanan birisi olarak aşılardan önce bunun hiçbir yan etkisi olmayacak sadece maksimum seviyede antikor benim ve bebeğimin yararına olucak diye sesli düşündüm. Naçizane önerimdir :) Şimdiden şifa olsun ve antikorunuz bol olsun :)