istanbulluanne Kızlar benim gibi çok süt içen var mi ya ? Midem çok eksiyor diye hep süte dayaniyorum günün sonunda bakiyorm 1 lt bitmis olsa daha da iccem. Almiyorum bilerek. Kansızlık yapıyormuş galiba 😕
NekwaSultan istanbulluanne Herşeyin fazlasi zarar evet Gunde 3 bardak yeterli Ve kabizlikta yapabilir Salatalik kabuksuz deneyin Sade maden suyu günde bir tane içebilirsin
Bahar54 istanbulluanne hazir sutlerin kalsiyum degerinin cok olmadigini soyluyorlar bende 1 litreye yakin iciyorum kalsiyum tableti de almama ragmen kalsiyum degerlerim hep dusuk cikiyo cunku hamilelikte bebek de cok cekiyor anneden kalsiyumu. O yuzden hamilelikte o kadar sikintili olacagini sanmiyorum ama yine de 1 litreyi gecmemeye calis ne olur ne olmaz :)
istanbulluanne NekwaSultan Midem ekşiyor diye dayanıyorum valla farkinda bile değilim. Dikkat edicem artk 😔