18 haftalık gebeyim.İş güv uzmanıyım ,işim gereği firma firma gezıyorum ve işyerım arac da vermıyor Toplu tasıma ıle gıdıyorum cogu zaman.Kar cok fazla ,kayma düşme riskim var dıye 4 gun rapor aldım,azıcık düzelsın hava dıye.İşveren dediğimiz şahsiyet Rapor aldım dıye kızdı,firmalar ne olacakmış.Hiç demiyor ki , düşersin kayarsın Hiç sorun yok..Gercekten kavga etmemek ıcın sabredıyorum , sabredıyorum kı 32. Haftamı beklıyorum.Ucretlı ıznımı de kullanıp ayrılıcam.Böyle düşüncesiz olunur mu??