25 haftalık hamileyim bu zamana kadar jiletle idare ettim ama ağdaya gitmek istiyorum artık. Canım yanar diye de erkenden gitmek istemiyorum en fazla 2-3 kere falan gideyim istiyorum. Ağda yaptırdıktan ne kadar süre sonra tekrar çıkmaya başlıyo? Hangi haftada gitmeye başlasam?