Hira6565 Merhaba arkadaşlar hayırlı akşamlar ben 3 yıllık evliyim 3 kez düşüğüm oldu covid aşısı hiç olmadım ne zaman yapmaya gittiysek eşimle yapmamalarını önerdiler yapmayın dediler bu durumu yaşayan var mı aşı çocuk tedavini engeliyor mu 🤦🏻♀️
Hira6565 Civcivinannesiii rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım ❤️🙏 inşallah darısı bizim başımıza biz kendi isteğinize yapmak istedik hemşireler yapmak istemediler tüp bebek tedavisi görüyorum o yüzden olabilir
Civcivinannesiii Hira6565 amin canm tsk ederim. Rabb saglikla sizede guzel haberi almayi nasip etsin. Aa tedavi asamasindaysaniz olabilir riske girmek istememislerdir. Kendi tedavi dr nize sordunuzmu
Hira6565 Civcivinannesiii Olmayın dedi doktor ama artık zorunlu yani aşisız fazla iş yerlerine alinmiyorlar yolculuk yapamıyorum o rahatsız ediyo beni
Civcivinannesiii Hira6565 doktorunuz yazili kagıt versin olmamaniz gerektigine dair onu gosterirsiniz her yerde