Htc_31 Dilekizmr çok memnun kaldım doğum yaptığın gün kullanmaya başla canım bitkisel zaten bebek bile emebiliyor kremliyken şüphesiz alabilirsin
SerraveAnnesii 32.haftadayım lansinoh göğüs ucu kremine başladım. Doğumdan sonra yara olmaması için kullanıyorum
Dilekizmr SerraveAnnesii lansinoh kimyasal içeriyor diye kullanmak istemedim ben doğalından yanayım genelde
Dilekizmr Ona benzer bi krem evt lanolin adı internette gayet iyi yorumları varda burda kullanan varmı acaba
alcang Dilekizmr onu duymadım ama lansinoh kullandım sürüp emzirilebilen bi krem ben çok memnun kaldım geceden sabaha yaraları iyileştiriyodu
Dilekizmr Şimdi zeytinyağı, hindistan cevizi yağı ve ayva çekirdeğini suya bırakıp sıvısını karıştıp sürüyorum.İnşallah faydasını görürüm.