Hifaberra Kızlar 11 ay önce sezaryen oldum. 13 haftalık hamileyim dikiş yerimde bu hafta kaşıntı ve sızı başladı biraz karnım büyüdükçe daha mı zorlayacak beni ? Bu durumu yaşayanlar var mı ?
Clementinee Hifaberra Benim 13 yıl önce olduğum apandisit dikişim bile karnım büyüdükçe sızlıyor normal bence canım 😞
RuveydaYasin Hifaberra ah ah ben 9 ay önce sezeryan oldum ve 5 aylık hamileyim düşün kaşıntı ve sızlamayı karnım büyüdükçe ne ile karşılaşacağım bilmiyorum
Minoo01 Hifaberra yok bende şükür hiç ağrı olmadı. 2 hafta önce ikinci doğumumu yaptım. Oğlum daha 22 aylıkken ikinci doğumumu yaptım yani. Kişiden kişiye fark ediyor sanırım.
Hifaberra Minoo01 sevindim biraz inşaallah ben de öyle olurum. 🤗 Rabbim analı babalı büyütsün inşaallah Size de geçmiş olsun