3subat gun aldık sezeryanım var ınsallah sag salım ogluma kavusurum bu benım ıkıncı sezeryanım hem gorxu hem heycan duygularımı anlatamam kızım burakıf amelıyata gırıcım bırdaha onu gormemekden cok korkuyorum ınsallah sag salım oglumuda kucagıma alırım kızjm esımın yanına gelırım dua edın lutven🤲