Kelebekk92 dış gebelık olsaydı kese görünmezdi yani doktor keseyi gördüğünde rahimde demekki sorun yok.:) içini ferah tut canım şuan daha hücrelerden oluşuyor resmen:) ben ilk gittiğimde kese bile görğnmemişti🥲 ama kese göründükten sonra doktor zaten kese göründü dedi bende salak gibi dış gebelık mi dedim. 😂 doktorda öyle olsa söylerdim dedi. Canlansın derken biraz daha büyüsün kalp atışını duyarız gibisinden demiştir. Allah’ın izniyle herşey güzel olur inşallah içini ferah tut:)