Gamze__79 amin inşallah sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤️ benim doktorum iyiydi hatta bana çok zor söyledi çok üzüldü ama ben kürtaj konusunda hiç güzel seyler yaşamadım ilk uyutarak yaptılar sonra içimde parça kalmış onu uyutmadan aldılar bir an ölüyorum sandım can acisiyla 2 hafta oldu ama hala o an gece rüyalarıma giriyor psikolojik olarak çok yoruldum ve yıprandım ama öldürmeyen acı güçlendirir derler ya sanırım öyle şuan o kadar tekrardan anne olma isteği var ki anlatamam bir an önce bu süreci atlatsam da tekrardan denesem diyorum rabbim hepimize sağlıklica versin inşallah 🥰