haklisinesracim Merhaba kızlar bu teorilere inanır mısınız? İlk bebeğimde kese yuvarlaktı kızım oldu bu sefer kesesi uzun fasulye şeklinde herkes oğlan olacağını söylüyor ama kızımla aynı belirtiler bulantı kusma falan. Sizde bunlar belirleyici mi
Mrvsmt2502 haklisinesracim ne kusma ne kese şekli ne kesenin yeri belirleyici değil maalesef 🥰 kesem fasulye gibiydi ve kızım sağda ☺
charlottececi haklisinesracim valla canim benim 2 bebek de sagdaydi birinin kesesi fasulye biri de yuvarlakti. İkisi de erkek 😁 ayrica deli gibi tuzlu eksi aserdim. Tatli yiyince kusuyordum. Asiri asiri bulantili gecti 14 e kadar. İkiz olmasindan olabilir o. Gram guzelligim kalmadi 😂😂😂
SerraveAnnesii Benimde kesem fasulye gibiydi kızım oluyor😂 bulantım kusmam hiç olmadı ben böyle şeylere bek inanmam
Mimik Kesem de fasulye seklinde, asermelerim de erek bebek…yasadigin agrilar da erkek… Veeee insaAllah kizim olacak🥰
Kubrailkan Kesem yuvarlakti kızım oluyor bende bu bilgiyi gördüğümde heyecanla beklemiştim cinsiyeti bilmezken 🙊🙊😬 tesadüf olabilir 🥰😬🙊