aysnr42 40 haftaligim bebeğim hareket ediyor hiç sikinti yok neden doğum sancım yok neden nefes alamıyorum doktora gittik çok iyi dedi sancın olsa gel dedi korkarım ki cevap yazsaniz da sevinirim
sel_ma merhaba bende yarın 40 haftalık oluyorum daha gelmedi benim.bebegimde hareketlerini hissediyorum ama agrim yok🤰🤷♀️inşallah kemdi sancim gelirde normal doğum yaparım
sel_ma ne zman gelecek acaba diye her vc ye girdiğimde suyum.geldimi nişanım varmı diye bakmaktan sıkıldım inşallah hayırlısıyla. kendi sandınız gelir rabbim.kolay doğumlar.nasip etsin tüm hamiş kardeslerimee🤲
Ymnzgr sel_ma aynı duyguları yaşıyoruz 37 den beri her lavaboya gidince kontrol ediyorum ama tık yok yalancı bile olsa sancı istiyorum baz3n 🤔
Ebruf Amin inşallah bende ilki suni sancı idi şimdi o kadar hastanede sancı cekmek istemiyorum inşallah evde olur bizimki de bizde 38 haftalığız inşallah kendi sancım olur hayırlısıyla