Kızlar 19 haftalık gebeyim gebeliğimdi ögrendigim zamanlarda kuru öksürük e basladı 1 ay kadar sonra geniz ve burun akıntısı ama hemde nasıl içim resmen dısarı cıktı temızledi bende grip oldum sandm baktım öksürük arttı artık uyurtmuyordu gıcık bir ses cıkıyodu annem korktu özel hastaneye götürdü doktor serum ve buhar verdi o gece uyudum ilaç yazdı antibiyotik balgam söktürücü agız spreyi felan içtim biraz toparlandım derken haydaa tekrar basladı öksürük balgam nefes darlığı gece öksürük nöbetleri ve yine iki gecedir uyumuyorum hastaneye gidiyorum randevu bulamıyorum devlette özelde bazı özellerde gögüs hastalıkları doktoru yok ne saçma hamile olunca nasıl cigerlerimin durumuna bakacaklar bilmiyorum sizce bronşit mi oldum netten baktım belirtiler bendeki gibi aynı seyleri yasıyorum benım gibi olan varmıydı kızlar gebeyken hiç iyileşemedim kızımdan da endişeleniyorum karnımda ben öksürdükçe o kasılıyo yavrum ya ☹️ dua edin kızlar şifa bulurum en kısa surede insallah inanın 4 bucuk aydır hastaym takatm kalmadı öksürmekten derdime çare doktor da bulamadım bide işin kötüsü ilaç alerjim var her ilacı içemiyorum